Home
Videos uploaded by user “Denaihati”
Iwan Dangdut menyanyi di hadapan ulama Indonesia
 
01:38
Iwan Dangdut menyanyi di hadapan ulama Indonesia
Views: 159520 Denaihati
Sang Pemilik Hati - OST Bahagia Bukan Bidaan
 
03:29
Penyanyi : Ronnie Hussin
Views: 84893 Denaihati
Denda yang menenangkan hati
 
01:00
Kiriman video oleh seseorang, menyatakan 4 pelajar madrasah ini telah di denda oleh guru mereka.. kredit: Koleksi Video Islamik Motivasi dan Isu Semasa
Views: 101050 Denaihati
Perompak kena langgar dengan tuan rumah
 
00:59
Perompak kena langgar dengan tuan rumah
Views: 145240 Denaihati
Definisi diet dan makan sikit je bagi wanita
 
02:12
Definisi diet dan makan sikit je bagi wanita Comel lak Nabila Razali ni Kredit : Gegar.my
Views: 8998 Denaihati
Mira Filzah pilih Zizan Razak
 
01:01
Mira Filzah pilih Zizan Razak #MiraFilzah
Views: 149713 Denaihati
Iklan hari Raya duit RM1
 
03:57
Sebelum tengok cuba teka iklan apa? Kredit: GraphStudio
Views: 13701 Denaihati
Azharina - Kejora Ku Bersatu
 
03:38
Jangan lupa subscribe ya utk banyak lagi video GV3
Views: 55083 Denaihati
Hantarannya RM20k....kalau korang?
 
04:10
Hantarannya RM20k....kalau korang? Kredit : Crunchiz
Views: 17818 Denaihati
Penjelasan Jep Sepahtu tentang hubungan dengan Sari Yanti
 
03:26
Penjelasan Jep Sepahtu tentang hubungan dengan Sari Yanti
Views: 571283 Denaihati
Sari Yanti bersenda gurau dengan Jep Sepahtu
 
04:01
Sari Yanti bersenda gurau dengan Jep Sepahtu
Views: 545184 Denaihati
Freemason, Dajjal, Masjid Al Aqsa | Ustaz Auni Mohamed
 
09:08
Ceramah Ustaz Auni Mohamed mengenai Freemason, Kedatangan Dajjal, Fitnah Yang Di Bawa. Kisah kehadiran dajjal di https://denaihati.com/munculnya-dajjal-fitnah-akhir-zaman-freemasons-dan-tasik-kinneret
Views: 7125 Denaihati
Orang melatah ni jangan di buat main-main
 
01:23
Orang melatah ni jangan di buat main2...korang layan sampai last..kesian pulak tengok kredit: Just Sebar
Views: 12221 Denaihati
Kreatif suami dia, buat macam-macam gadjet utk kemudahan isteri..
 
02:50
Kreatif suami dia, buat macam-macam gadjet utk kemudahan isteri..
Views: 4640 Denaihati
Sedap suara pengantin ni menyanyi lagu akak Ziana Zain
 
02:33
Sedap suara pengantin ni menyanyi lagu akak Ziana Z. Terhibur semua tetamu😍 Kredit: Arifuddin Abdullah
Views: 18161 Denaihati
Gol Epic Final Piala Malaysia 2018 Terengganu FC vs Perak TBG - 120 minit
 
04:06
Kredit : LigaBolaSepakMalaysia
Views: 4857 Denaihati
Zarul Umbrella memang hebat
 
07:49
Zarul Umbrella nanyi lagu OUG memang power Zarul Umbrella Jangan lupa like page facebook.com/zarulgegarvaganza
Views: 77403 Denaihati
Mira Filzah - Super 40 Era
 
02:00
Mira Filzah - Super 40 Era #MiraFilzah
Views: 5659 Denaihati
Zarul Umbrella & Gmie chatting dgn fans
 
01:01
Zarul Umbrella & Gmie chatting dgn fans
Views: 6684 Denaihati
Zarul Umbrella - Dedah Rahsia Diri part 2
 
01:50
Zarul Umbrella - Dedah Rahsia Diri
Views: 14855 Denaihati
Sedap lagu ciptaan sendiri adik ni.
 
05:03
Sedap lagu ciptaan sendiri adik ni... kredit: JiwaKoyak Official
Views: 21806 Denaihati
Zarul Umbrella tarik suara macam awie !!! opera hidup
 
02:03
Zarul Umbrella tarik suara macam awie !!! opera hidup
Views: 14327 Denaihati
Dapat anak cerdik , ucap alhamdulillah
 
02:26
Dapat anak cerdik , ucap alhamdulillah , jangan persendakan atau bandingkan anak orang uuuiii . Setiap orang ada kelebihan masing2. Gagal dalam SPM tak semestinya gagal seumur hidup . Memang la pelajaran tu penting , tapi kalau dia gagal , bagi kata2 semangat , bukan banding membanding .Allah pun tak kata rezeki hanya hadir berlandaskan keputusan akademik sahaja . Ada orang , tak ada rezeki untuk belajar , tapi Allah masih bagi rezeki datang dari cabang lain pula . kurang bijak dalam akademik , tak bermakna kurang bijak dalam semua hal makcik bawang uuuiii ... dari fb Nurhayati Tahir
Views: 3673 Denaihati
Jika esok aku tiada lagi didunia
 
03:08
Jika esok aku tiada lagi didunia kredit: viral media johor
Views: 8248 Denaihati
Mira Filzah dan Adi Putra throwback Cinta Si Wedding Planner
 
02:18
Mira Filzah dan Adi Putra throwback Cinta Si Wedding Planner di UKM Bangi
Views: 2927 Denaihati
Pakai superbike jangan nak menggelabah poyo sangat. Orang menyampah.
 
04:49
Memang betol cakap brader whyzul ni. Pakai superbike jangan nak menggelabah poyo sangat. Orang menyampah. kredit: ViralMeletop
Views: 6131 Denaihati
Kisah Lawak Salah Faham Bini Tak Datang Period 2 Bulan
 
11:08
Kisah Lawak Salah Faham Bini Tak Datang Period 2 Bulan Dengan Pekerja TNB - Ustaz Syamsul Debat
Views: 53961 Denaihati
Adat meminang orang melayu  berpantun dan berbahasa cantik
 
10:13
Adat meminang orang melayu berpantun dan berbahasa cantik
Views: 12444 Denaihati
Zarul Umbrella - dedah rahsia diri part 1
 
01:00
Zarul Umbrella - dedah rahsia diri
Views: 9088 Denaihati
Dato Siti Nurhaliza praktis untuk final Gegar Vaganza
 
01:01
Dato Siti Nurhaliza praktis untuk final Gegar Vaganza Follow page kami http://facebook.com/denaihati
Views: 15620 Denaihati
Zarul Umbrella pertama kali nyanyi lagu dangdut
 
01:35
Zarul Umbrella Jangan lupa like page facebook.com/zarulgegarvaganza
Views: 34661 Denaihati
Hormon Bagi Pokok Berbuah (Hingga patah dahan)
 
05:12
Hormon Bagi Pokok Berbuah (Hingga patah dahan) 2 biji telor 1 botol yakult Masukkan dan campur kedua2nya ke dlm botol air mineral 500 ml dan goncang. Peram 3 hari. Untuk semua jenis pokok. Untuk semburan/spray keseluruhan pokok: Ambil 2-3 sudu makan campur 20 litre air. Untuk siraman ke tanah: Ambil 5 sudu makan campur 20 litre air. Spray/siram setiap 7 hari. CopyPaste dari fb Hafizah BT Ibrahim Fizah
Views: 34721 Denaihati
Zarul Umbrella - kelas vokal utk Gegar Vaganza 3
 
01:01
Zarul Umbrella - kelas vokal utk Gegar Vaganza 3
Views: 6742 Denaihati
Dato Siti Nurhaliza - Praktis sebelum final Gegar Vaganza
 
01:01
Dato Siti Nurhaliza - Pratis sebelum final Gegar Vaganza follow page kami facebook.com/denaihati Baca blog kami Denaihati.com Admin instragram.com/denaihati
Views: 14687 Denaihati
Zarul Umbrella trending Malaysia
 
01:01
Zarul Umbrella trending Malaysia gara-gara gegar vaganza 3
Views: 8509 Denaihati
Termasuk dalam sangkar kucing adik ni
 
01:21
Sabo lah ayahnya...dia nak try je pun😀 Kredit: Fattah Anas
Views: 1981 Denaihati
Layan aby petang-petang..semoga aby bertambah baik
 
01:18
Dari FB احمد كريم (Siti Rohayu) Layan aby petang2..semoga aby bertambah baik,syg tahu kekuatan aby terletak pada syg..pada cinta kita,wlaupun aby belum sempurna lagi..syg akan sempurna kan aby,syg akan cipta kehidupan yang sebenar,penuh dengan bunga2 cinta,kehidupan kita lebih indah..Bertapa Allah syg pada kita,kita redhakan semua ni..cinta paling agung mencintai aby kerna Allah,kita letakkan hati pada Dia,kita milik dia..bila2 masa dia akan ambil balik dari kita,aby syurga yang terindah,wlpn doktor dh sahkan aby OKU..syg bangga ada suami Seperti aby,syg xkan pernah rasa malu..sbb aby lebih hebat dari lelaki diluar sna MRMZ💞 share
Views: 7260 Denaihati
Aiman Tino buli Sufian Suhaimi
 
00:56
Aiman Tino buli Sufian Suhaimi
Views: 47721 Denaihati
Pemandu Lori Kontena perempuan berbaju kurung
 
04:16
Pemandu Lori Kontena perempuan berbaju kurung setiap hari Jumaat
Views: 1394 Denaihati
Jangan pandang orang dari luaran.
 
01:57
Jangan pandang orang dari luaran. Yang bergaya belum tentu berduit dan Yang selekeh belum tentu dia sengkek. Kredit: Dean Ahmad
Views: 3322 Denaihati
Kisah Mohd Sukur Ibrahim lelaki OKU yang berjaya
 
05:26
Kisah Mohd Sukur Ibrahim lelaki OKU yang berjaya
Views: 901 Denaihati
Gmie Persembahan separuh akhir kedua
 
03:54
Gmie Persembahan separuh akhir kedua
Views: 18644 Denaihati
Mira Filzah - muka gabra naik roller coaster Tokyo
 
05:00
Mira Filzah - muka gabra naik roller coaster Tokyo
Views: 7768 Denaihati
Zur Eda versi Dangdut
 
03:40
Jangan lupa subscribe ya utk banyak lagi video GV3
Views: 5327 Denaihati
Surah Al Fajr Bacaan terakhir Sheikh Hani Ar Rifal sebelum meninggal dunia
 
06:01
Surah Al Fajr Bacaan terakhir Sheikh Hani Ar Rifal sebelum meninggal dunia
Views: 4507 Denaihati
Perempuan non muslim ni pertama kali dengar ayat al-quran
 
14:47
Perempuan non muslim ni pertama kali dengar ayat al-quran tengok apa jadi. pakat share kredit : Rojak Buah
Views: 16364 Denaihati
Upin Ipin  Keris Siamang Tunggal - Full Trailer 1
 
02:26
kredit : Les Copaque Production. Nantikan tayangan di pawagam!
Views: 3348 Denaihati
Burj Khalifah' Lift from 124th Floor
 
01:07
A very fast ride from 124th floor to the ground, 56 second nonstop.
Views: 6744 Denaihati
Mungkin 80kg berat buah sawit brader kita ni angkat masih boleh tersenyum.
 
01:28
Mungkin 80kg berat buah sawit brader kita ni angkat masih boleh tersenyum. Demi keluarga tersayang utk menyara 5 orang anak. kiriman: Amaq Kangkung
Views: 19731 Denaihati
Zarul Ramalanku Benar Belaka - Hi Tea KL
 
05:18
Zarul's Hi Tea Party di Hotel Royal KL. #vlogretis #blogretis #denaihatiTV
Views: 14108 Denaihati

Penyebab penyakit kulit di wajah.

Penyakit kulit wajah tidak hanya merusak penampilan, tetapi juga dapat menunjukkan pelanggaran serius dalam pekerjaan tubuh. Selain itu, manifestasi sebagian dari mereka menyebabkan ketidaknyamanan, gatal dan gatal. Dengan perawatan, penting untuk tidak menunda, karena pada tahap awal lebih mudah untuk menyingkirkan masalah.

Penyebab yang menyebabkan penyakit di wajah.

Kondisi kulit dapat bervariasi karena berbagai alasan. Kegagalan dalam tubuh dapat menyebabkan sejumlah faktor. Perawatan yang salah. Jika Anda tidak cukup memperhatikan pembersihan, maka pori-pori akan tersumbat. Dan ini, pada gilirannya, memprovokasi, perbanyakan bakteri. Juga pada konsekuensi yang tidak menyenangkan dari penggunaan kosmetik yang kurang lancar, terlalu lama atau terlalu tidak pantas. Keturunan. Jika secara alami kulit berminyak, rawan peradangan dan jerawat, maka tidak akan mudah mengatasinya. Tetapi ada prosedur kosmetik dan sarana khusus, yang tindakannya ditujukan untuk memecahkan masalah yang sama. Nutrisi yang tepat membantu menormalkan kerja kelenjar sebaceous. Gaya hidup. Penyalahgunaan makanan dan alkohol yang berbahaya, kurangnya olahraga di luar ruangan, merokok dan kurang tidur sangat penting bagi tubuh. Sifat-sifat pelindung kulit melemah, itu mudah menyerah pada penyakit. Penyakit. Penyakit organ internal dapat secara harfiah tercermin pada wajah, karena kekebalan kulit dalam kasus ini jatuh. Stres. Jika Anda memiliki banyak gugup, itu juga bisa menyebabkan ruam di wajah. Kegagalan hormonal. Virus dan infeksi lainnya, infeksi parasit.
Perhatian khusus untuk perawatan wajah harus diberikan untuk pembersihan. Sarana harus dipilih sesuai dengan jenis kulit. Apa yang bisa saya lakukan untuk disembuhkan?
Untuk menyembuhkan dan memulihkan kecantikan, perlu untuk menetapkan apa yang menyebabkan penyakit kulit wajah. Diagnosis memiliki efek langsung pada pengobatan. Dalam beberapa kasus, pembersihan dan perawatan yang lebih menyeluruh, pada orang lain, obat-obatan tidak dapat dihindari. Anda harus mulai dengan penyebab masalah. Untuk melakukan ini, Anda mungkin harus beralih ke gaya hidup sehat, memeriksa kembali makanan, mengubah metode perawatan, dan menjalani perawatan.
Penting untuk berkonsultasi dengan dokter tepat waktu. Dia akan mendiagnosa dan memberikan saran pengobatan. Untuk melupakan beberapa penyakit, perlu menggunakan agen antijamur dan antibiotik. Mereka diresepkan untuk penggunaan oral atau eksternal. Setelah penyakit diidentifikasi, Anda dapat melawannya dan obat tradisional. Mereka meningkatkan tindakan obat dan mengurangi gejala penyakit. Tetapi perawatan di rumah tidak selalu efektif, terutama pada kasus yang parah. Dengan kunjungan ke dokter kulit, lebih baik untuk tidak menunda. Rekomendasi yang akan dia berikan juga tidak disarankan untuk diabaikan. Masih kemarin, tidak ada yang punya kesempatan untuk mendapatkan kembali pemuda tanpa operasi plastik, tetapi hari ini telah muncul!